2007年5月28日 星期一

無聊(二)
女人唔鐘意男人咸濕?

都有聽過....女人怨點解男人咁好色,滿腦子壞思想,搞到咁花心

於是乎又諗...女仔真係會鐘意唔咸濕ge男仔?

我諗唔會掛,女仔都係人,都有需要架
妹妹仔另計,結左婚ge女人,無老婆會特別鐘意性無能ge丈夫掛?
難道性無能同和尚,會特別吸引女仔?

我估,女人會唔鐘意男人咸濕,意思之係--
衰佬,你只係準咸濕我,但唔準咸濕第二個

出街唔準望第二個女仔,唔好讚到d女明星天仙咁,我就一文不值
有需要只可以搵我,絕對唔準搵第二個!

有時情侶間離離合合,當抄大鑊時
個男仔就借女澆愁,唔知係邊到識左另一個女仔,仲約出黎行街睇戲
但過左排,又想搵返個舊女友

好可能,個女仔知道佢約其他女仔出街睇戲後--如果仲鐘意個男架wa--會原諒佢
但如果,比個女仔知道......
咩話!?你同佢上過床!?你走!我一世都唔想再見到你

女人,可以原諒男人對自己ge承諾做唔到,可以原諒男人曾經用好大聲鬧過自己,可以原諒佢係分手後識過其他女仔
但甚少會對同其他女人上過床ge男友/丈夫,心軟

沒有留言: