2007年5月28日 星期一

無聊(一)
男人鐘意蠢ge女人?
間唔中會聽到...有人話男人鐘意蠢d女仔,唔鐘意太聰明ge女仔

於是乎有日...好無聊咁,就諗左一諗呢個問題
然後又好快咁比左自己答案,當然可能個答案係錯
粹純無聊,arm哂個blog名

男人鐘意蠢d ge女人,蠢係咩意思?作為一個男仔
相信無人會話蠢ge意思係智商低
換句話講,之係唔會有女仔因為係弱智,所以會更得男仔歡心
我估,蠢ge意思係--容易比人呃,所謂ge「人」之係(and只係)自己(作為男朋友/丈夫)

如果有日,個老婆返到屋企,話:老公~我今日係女人街買左隻錶好抵架!個老闆話隻錶識得播mp3,可以睇戲,仲識得占卜運程同分析股市走勢tim,只係賣五萬蚊only!我見到咁抵即刻買左返黎呀!好開心!

如果我係佢老公,唔即刻比佢激死,個心都「赤住赤住」la,我諗天下間無咩老公聽到個老婆咁講,會因此更加愛佢(無鬧交或者激死都算偷笑)

相反,如果女朋友係中午二時正打電話比男友,約佢四點去旺角shopping
個男友本身打緊三國志11,仲要心諗,大姐,我都唔明點解女仔咁鐘意行街
又熱又焗又要同人逼,仲要你就睇得開心,我就悶到抽筋,一個唔好彩可能仲要我比錢tim
於是就話:唔好意思呀老婆仔,我過兩日有測驗,e+要溫中史呀!雖然我恨不得即刻飛出黎見你,但老母又逼我溫書,話考得差就罰我唔準出街,唔比出街咪好耐都見你唔到lor!所以為左你,今日唔得住呀!我真係好想見你架honely...(下刪五百字謊言+肉麻字眼)

最後,個女友又真係信個男友講wor,相信男仔會鐘意d咁ge女友,易呃,仲要只係準比自己呃

而蠢ge另一個意思係,個男仔識某d野,而個女仔唔識,於是個男仔就懶有學識咁講講講,黎自我滿足一番,會有一種覺得自己好勁ge虛榮感

例如女仔係phy同數學方面一般比男仔弱,於是男仔教女仔數就會有呢種虛榮感la

所以另有一句:聰明ge女人識得扮蠢
我諗就係話,明明知道個男仔講大話,但係又唔會踢爆人;明明學識仲豐富過男仔,但扮哂乜都唔識,要個男仔教佢

3 則留言:

arttacker 提到...

說話唔係咁講,我會鍾意聰明o既女性

只可惜聰明o既女仔或者會嫌我蠢;
才女都唔錯,但係才女又會鄙視我唔係才子,無才氣

提到...

當然,呢家野係主觀,每個人都唔同

不過都要睇你聰明係咩意思la

智商高過180個隻聰明?
每次你講大話都比佢識破個隻聰明?
其實聰明過你但扮到無你咁聰明個隻聰明?
19歲就明哂中西哲學個隻聰明?
19歲就數學勁過李國強個隻聰明?
(某方面)轉數快過聰哥哥個隻聰明?
....

我估,你所指聰明ge意思係--
起碼叫做識諗野,識得照顧自己
唔會過度天真,成個3歲細路女咁
叫做有d學識,有d思想
咁掛
right?

arttacker 提到...

邊隻聰明都唔介意
最好識諗啦