2007年5月6日 星期日

上網見到ge問題


A教B法律, 承諾當B贏左第一場官司才須俾學費.後來B轉行唔玩法律, A就告佢, 話佢須要賠學費。A諗:如果我贏左, 佢就須應要求付學費;如果我輸左, 佢就打贏左第一場官司, 須付學費。B諗:如果我贏左, 就無須應要求要付學費;如果我輸左, 就無打贏第一場官司, 無須付學費。
邊個啱?

幾得意,大家有咩意見?

3 則留言:

OriYuen 提到...

呢個故事,我補習果時睇過
不過唔識解個結果,明顯我 IQ 太低

提到...

咁個結果係咩?
個人理解係A正確B錯誤

原因係:

A諗:如果我贏左, 佢就須應(法律)要求付學費;如果我輸左, 佢就打贏左第一場官司, 須付(承諾上的)學費。
B諗:如果我贏左, 就無須應(法律)要求付學費(但需要應承諾要求付學費)
如果我輸左, 就無打贏第一場官司, 無須付(承諾上的)學費。(但需要付法律要求的學費)

Donald~ 提到...

問題本身就有問題...
首先, A控告B , 理由是甚麼?
是之前雙方有簽約一定要B一直都要玩法律?

假設是 :
即代表B毀約
if B贏 , 表示A控告B不成立 , B可以離開法律界 ,學費不用賠償 ; 也正因合法地離開法律界(這表示在官司前就離開了法律界) , B不在是A學生 , 也不需要賠償 .

if B輸 , 表示A控告B成立 , B需要賠償 , 而賠償後即可離開法律界; 而B輸了 ,雖然不用繳交學費, 但得"賠償"給A~

故雙方也有問題~

是這樣嗎?