2007年6月26日 星期二

母子對話錄

以下內容純屬虛構,如有雷同,實屬巧合

(一)
有日,阿仔係屋企抄功課,不幸地比阿媽發現.....
媽:衰仔!你做咩咁壞抄功課呀!
仔:坐我隔離GE同學叫我架!佢話咁做可以用少好多時間係功課到,可以做自己鐘意GE野!
媽:乜你咁蠢架!人地叫你你就跟住做架LA?唔識用下個腦諗野架?唔通人地叫你跳樓,你就真係走去跳樓!?

幾日後...
媽:仔!就快考試LA,快D溫多D書LA!
仔:我唔會再咁蠢GE,點解你叫我溫書我就要溫書?
媽:咁我係你阿媽丫MA,我講GE野你緊係要聽LA!唔通我會害你咩?
仔:咁,唔通你叫我跳樓,我就真係要跳樓?
媽:@#%!&....

(二)
由於打籃球GE關係,阿仔成個禮拜都出街,無日留係屋企食飯
媽:衰仔,成日掛住出去玩,無左我呢個阿媽架LA?

阿仔聽到後,下個WEEK就無出到街,留係屋企睇電視,睇書,玩電腦
媽:唉也仔!你成日留係屋企做咩呀?自閉架你?做人要有戶外活動先得MA
仔:#$︿#%@.....你究竟想我點?


阿仔好懶散,成日唔溫書,終於有日阿媽睇唔過眼...
媽:仔呀仔,你再係咁唔掂架WOR,做學生唔溫書又點升班呢?做人要努力D先得架MA,快D溫書LA~

於是,考試季節臨近,阿仔就真係日溫夜溫
點知,有日阿媽GE兩個朋友黎左屋企...
媽:阿仔~你係到做緊咩?我地想打牌,差隻腳呀,出黎幫手LA~
仔:媽~我溫緊書呀,就快考試LA
媽:唉~你咁做人點得架?做人要識得放鬆自己先得架MA,咪逼到自己咁緊,快D出黎打牌~
仔:@#︿*(@#%......老媽子你玩野呀?

(三)
A-LEVEL過後,好多人都搵工做,但係阿仔仲未搵到
媽:仔呀,成幾個月留係屋企做咩?快D搵工做LA
仔:唔係我唔想搵呀,但SEND左好多信都無人請我MA
媽:咪咁高要求LA你!是但做過文員仔,6000蚊一個月就好滿足LA!
仔:有咁GE工比我做一早做左LA,佢地唔請MA
媽:仲搵籍口?分明係你懶!
仔:........
媽:你咁懶點得架,仲唔搵工做?
仔:.....都話左唔係唔搵,係仲未搵到LOR
媽:仲駁嘴?死懶蟲,快D好搵工LA!
仔:#@%&%@#.....(無野好講)

沒有留言: